عشق

حضورت تکیه گاه امنی ست برای بودنم...

                           دوستم داشته باش

 

                             همانگونه که من دوستت دارم.

                              بگذار فاصله من و تو کمتر از انی باشد:

                               که میخواهم و نمی توانیم.

                             که میتوانیم و نمی گذارند!

                             بگذار میان من و تو فاصله ای نماند

                                نه به خاطر خودت

                               نه به خاطر من!

                                 که به خاطر این عشق دوستم داشته باش

                                         بیش از انی که من دوستت دارم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 11 / 3 / 1389برچسب:,ساعت16:5توسط Katrin | |