عشق

حضورت تکیه گاه امنی ست برای بودنم...

 

 یادت میافتم هر جا که میرم

با یاد چشمات اروم می گیرم


یادت میافتم هر لحظه همیشه

این جای خالیت هر گز پر نمیشه


یاد تو اینجاست کنار من همیشه

یادی که هر گز از ذهنم دور نمیشه


از وقتی رفتی شکستم تو غمو درد

یه بغض کهنه منو دیوونه می کرد


دلم تنگ شده باز برای اون خاطراتمون

من ندارم حتی از تو یدونه نشون


به کی بگم من کجا بگردم

تا کی میارم من دووم


توی خواب و بیداری می بینمت همش تورو

می گی دور شدیم از هم قبول کن این فاصلرو


دلم می گیره

بیتو می میره

به عشق تو درگیره


تنهای تنهام یه بی قرارم

قول داده بودم دیگه تنهات نذارم


عکساتم این جاست تنها یادگارم

وقتی تو خوابی به یاد تو بیدارم

دلم تنگ شده باز برای اون خاطراتمون

 

من ندارم حتی از تو یدونه نشون

 


 

به کی بگم من کجا بگردم

 

تا کی میارم من دووم

 


 

توی خواب و بیداری می بینمت همش تورو

 

می گی دور شدیم از هم قبول کن این فاصلرو

 


 

دلم می گیره

 

بیتو می میره

 

به عشق تو درگیره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 29 / 1 / 1390برچسب:,ساعت20:29توسط Katrin | |